.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پالایشگاه شیر در مازندران احداث می شود
استاندار مازندران از احداث پالایشگاه شیر در استان مازندران خبر داد و گفت: تلاش داریم تا با استفاده از ظرفیت موجود در استان مازندران، پالایشگاه شیر در مازندران احداث شود.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی، شامگاه پنج‌شنبه، در مراسم بهره‌برداری از گازرسانی به ۱۱ روستای هزارجریب شرق مازندران در سه کیله نکا، گفت: ظرفیت صنایع لبنی در استان مازندران بسیار بالاست و باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه و سودآوری بیشتر استفاده شود.

وی اظهار کرد: روستاهای ما سرشار از توانمندی در بخش نگهداری و پرورش گاو و دام‌های مختلف است و باید در این بخش به اشتغال بیشتر و توسعه اقتصاد توجه شود.

استاندار مازندران گفت: با توجه به ظرفیتی که در مازندران در بخش دامپروری وجود دارد، پالایشگاه شیر با هدف عمل‌آوری و استحصال فرآورده‌های مختلف لبنی احداث می شود.

اسلامی از افزایش سهم صادرات مازندران به سه میلیارد دلار در برنامه ششم خبر داد و یادآور شد: اکنون سهم صادرات مازندران ۳۳۰ میلیون دلار است که برای رسیدن به سه میلیارد دلار باید تلاش شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های خاص در این بخش در استان مازندران فراهم است، تأکید کرد: باید با توسعه، همدلی و وفاق به این مهم دست یافت.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه توسعه اقتصاد، نیازمند فضای آرام، هماهنگ و فضای مناسب همکاری است، افزود: با تفرقه و ناهماهنگی و عدم همکاری نمی توان انتظار توسعه و پیشرفت داشت و باید با دوری از تفرقه برای همکاری بیشتر و توسعه تلاش کرد.

منبع:مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.